وبلاگ

فروش اینترنتی عسل 

فروش اینترنتی عسل

(فروش اینترنتی عسل) بسیاری از مردم این روزها به دنبال خرید عسل ارگانیک و عسل هستند، اما نمی توانند به هر تولید کننده و فروشنده ای اعتماد کنند. پس از خرید عسل مدام در حال اجرای فوت و فن های تشخیص تقلبی و اصلی بودن عسل روی آن هستند. اما پیش از خرید اصل باید ازدو مفهوم عسل طبیعی و عسل پرورشی آگاهی باشید. هر کسی که کندو دارد صرفا عسل پرورشی تولید نمی کند و برعکس! هر زنبوری نیز عسل طبیعی تولید نمی کند! در واقع مفهوم پرورشی و طبیعی به تغذیه زنبور و دخالت زنبور دار برمی گردد.

بسیاری از کسانی که زنبور پرورش می دهند برای ازدیاد بیشتر محصول اقدام به تغذیه زنبور با آب و شکر می کنند، این عسل با اینکه هیچ تفاوتی با عسل طبیعی در مزه، رنگ و قوام ندارد اما به دلیل تغذیه مصنوعی عسل تغذیه ای و یا پرورشی است. بسیاری از زنبورداران نیز کندوها و زنبورهای خود را در دست رها می کنند تا از شهد گل ها تغذیه کنند و هیچ دخالتی در تغذیه آن ندارند و عسل کاملا طبیعی را تولید می کنند.فقط از طریق آزمایش می توان این دو را از هم تفکیک کرد.پس از این رو یافتن یک زنبوردار و فروشگاه معتمد کار آسانی نیست.

ما در این فروشگاه به فروش اینترنتی عسل پرداختیم و با صداقت کامل و همراه برگه آزمایش عرضه می کنیم.

فروش اینترنتی  عسل

فروش اینترنتی عسل

فروشگاه اینترنتی عسل ما با کیفیت ترین عسل ها را از مناطق گوناگون ایران و کندو داران معتمد تامین کرده است و بنا بر ذایقه و خواسته شما عسل های متفاوتی اعم از عسل طبیعی، خام،عسل گون، رازیانه، کنار، آویشن، اکالیپتوس، مرکبات و…. را عرضه می دارد.

همانطور که می دانید خرید عسل اصل و طبیعی کار آسانی نیست و اینکه مقداری عسل را خریداری کنید، برای اطمینان از ارگانیک بودن به آزمایشگاه ببرید از لحاظ مالی برای مصرف کننده بسیار هزینه بردار می شود و مقرون به صرفه نیست. تیم فروش اینترنتی عسل ما برای جلب اعتماد بیشتر برگه های آزمایش را در اختیار شما قرار می دهد.

تیم فروش اینترنتی عسل ما ابتدا کندو داران معتمد و مجرب را در زمینه زنبور داری در سراسر ایران شناسایی نموده است. سپس یک واسطه میان کندو دار  و مشتری شده است. عسل طبیعی و ارگانیک را در اختیار مشتری با خرید آسان اینترنتی می گذارد.

البته امروزه روش های تقلب در عسل به حدی زیاد است که گاهی روش آزمایشگاهی نیز اصل و جعل را نمی تواند از هم تفکیک کند، پس روش نهایی خرید از یک کندو دار معتمد و با تجربه است تا از طبیعی بودن و کیفیت بالای آن بهره مند شوید.

 

نحوه نامگذاری عسل

 

زنبورها برای تهیه عسل از شهد گل می نوشند و طبیعی است که در یک منطقه گیاهان مختلفی وجود دارد و نمی توان با قاطعیت گفت که این عسل حاصل این گیاه است. تیم فروش اینترنتی ما برای تشخیص از یک  متخصص برای آزمون حسی و چشایی استفاده می کنند. ابتدا تمام خصوصیات ظاهری عسل مثل طعم، بو، غلظت ، رنگ عسل مورد بررسی قرار می گیرد.

هدف از کار نیز شناسایی گیاه غالبی است که عسل از آن تغذیه نموده است. برای نمونه عسل آویشن طعم و عطر بسیار متفاوتی از عسل گون دارد.

این مرحله همچنین طبیعی بودن تغذیه زنبور را نیز تایید می‌کند و فروشگاه ما بسیاری از عسل ها را که طعم و عطر گیاه منطقه پرورش داده شده را ندارند را از عرصه فروش خارج می کند.

 

 

قیمت عسل طبیعی

اگر شما قصد خرید اینترنتی عسل را دارید، با قیمت های مختلفی روبرو می شوید. البته باید بدانید که عوامل مختلفی در قسمت نهایی عسل تاثیر می گذارد.

این بدیهی است که دو عسل به دست آمده در یک ناحیه که یک زنبور با شربت تغذیه شده و دیگری فقط از شهد گیاهان تغذیه نموده است بسیار با هم تفاوت دارند و همین امر روی قیمت عسل در فروش اینترنتی ما تاثیر می گذارد.

پس عامل اصلی در تعیین قیمت عسل در فروش اینترنتی و حضوری تغذیه عسل است و عامل بعدی نوع عسل یا گیاهی است که زنبور تغذیه نموده است. زیرا برخی گیاهان بسیار کمیاب اند و در هر منطقه ای یافت نمی شوند و طبیعی است که عسل گیاه خاصی گرانتر از سایر عسل ها باشد.

تیم فروش اینترنتی عسل ما سعی دارد که همراه با حفظ اصالت و ارگانیک بودن عسل آن را به قیمت مناسب و واقعی به شما عرضه کند.

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.